Lucifer vad ont jag har..

i frisbee armen fortfarande! Kanske tur att man inte var med på brännbollen igår... :-)

Fredag kväll blev det "18 hål" discgolf för första gången i mitt liv. Skitkul!! :-D Till och med när man plumsade ner i djupaste vattenpölen av dem alla.. *oops* Sen blev det lagom lugnt hemma hos Peter ett tag efter två stopp på vägen. Och jag säger bara en sak... Den pakethållaren var då f-n inte skön!! Var den enda utan cykel så jag fick skjuts på en gaaaaammal äldre variant med en hårt orundad stålram till pakethållare... :-S Kanske dags att rusta upp sitt eget elände till cykel så man kan ta sig nånstans lite lättare... Jaja, ingen sen kväll där heller. Drog redan innan midnatt. Skönt att få sova riktigt...

Lördagen började med pyssel i lägenheten med syster yster ester och morsan och ett Ikea besök. Fattar inte att det ska ta sån tid att gå igenom alla kartonger... Men nya sängen blev monterad, en hel del skrot som inte skulle upp hamnae äntligen i förrådet och vi kom nästan hela vägen med köksbordet. Bara slagborren som saknas och det ska jag nog ta tag i imorn efter jobbet. Lite grillning hos farsan på kvällningen i hans nya hus i Skutskär och sen inte till stan igen. Tog en sväng förbi klubben och dansade lite innan jag hamnade hos Jossan och åt en riktigt god varm macka!! Jossan om någon kan det där med mat... :-) Satt sen o kollade på sammandragningen och röstningen på ESC innan det var dags å pallra sig hemåt i natten igen. Grymt trött på vägen hem, så det var nästan så man var beredd att ramla in i en buske nånstans och lämna in. Men det gick bra, soffan var grymt skön inatt.. ;-)

Lite fortsatt pyssel i lägenheten idag och sen blir det dans till Blender på Parken sen kl 18. Ska bli mäkta intressant och se hur pigg och alert man är på jobbet imorn.. ;-P

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0