Skön helg...

är väl det minsta man kan säga! Allting känns som det varit alldeles lagom och ingen stress över huvud taget!

Fredagen då... Middag hemma med syrran och Titti innan dansen. Hemmagjorda potatisklyftor och stekta kotletter i löksky blev det. Gott! :-) Dans sen då till Jannez på parken. Kanonbra kväll trots att det endast var ca 300 pers på golvet och mycket ansikten som jag saknade där. Men fick inte stå många sekunder ändå som tur var?! Fick några nya danser som jag helt klart vill ha mer av i framtiden.. :-D Helt slut efteråt så det dröjde väl inte länge efter nattvarden innan ögonen slog igen... :-)

Och så kom lördagen... Frukost och sen en lååång behövlig promenad. Tog 5,5 km spåret med Titti i skogen bredvid Sätravallen. Riktigt skönt att bara få dra iväg så där på en powerwalk! Sen efter en liten lunch, dusch och lite öronljus senare så bar det iväg till Tittis familjestuga. Och det om någonting var verkligen behövligt! En liten stuga på en udde med en liten strand mitt ute i skogen. Enkla bestyr med enkla människor, perfekt avslappning! Korvgrillning, snacks, dricka och lite allsång framför brasan tills mörkret föll över oss.

Söndagsmorgon vaknade man av grannens elverk, motorsåg och hundskall. Myysigt värre! *not* Men men... Efter lite utdraget sjusoveri och en frukost så var det dags att slöa vidare! ;-P Några korsord på en madrass i solen och lite massage senare så var det dags att dra sig hemåt igen. Lite lunch och sen vidare ut och fönstershoppa lite i Valbo. I teorin hade jag kunnat fått en helt ny garderob nästan med tanke på att jag hittade. I praktiken var det nog bra att löningen inte är förrän i morgon... ;-P

Hemma igen nu och tvättar lite. Sitter och funderar på att ta ut lite nya Michael Ruff låtar som jag inte provat ge mig på ännu...

Nå jag, nog för den här gången!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anne-Li

Har hittat dig på både facebook och här, kul att ta del av dina berättelser.... Lucifer vad jag har ont - härlig kommentar!



Ha det gott!

2009-08-02 @ 11:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0