Undrar vilken del av hjärnan jag tänkte med...

när jag bokade tvättstugan till kl 07.00 i morse! Men det var nog tur att jag gjorde det för annars hade jag nog sovit fortfarande, som syrran gör på soffan här just nu... ;-P

Har inte gjort så mycket annat än jobbat i veckan, både på firman och här hemma. Men det ser ut att ha gett lite resultat. Köksbordet äntligen uppskruvat på väggen, musikhörnan har börjat ta form, gardinerna sitter uppe och bara en kartong med kläder återstår att gå igenom. Sen resten blir nog förrådsinventarier tills jag orkar ta tag i det igen. Nu har jag i alla fall så jag klarar av att leva gott ett bra tag framöver...

En vända på pay-and-play banan igår gjorde susen. Trevligt att komma ut efter 9 års speluppehåll, och det kändes riktigt skönt efteråt. Hade en helt annan energi när jag kom hem. Så det där ska jag allt ta vara på och fortsätta med... :-)

Men nu lär jag allt fortsätta om jag ska hinna allt jag tänkt till kvällen. Handla mat och vin till  middagen, plocka undan det sista skrotet och städa hela lägenheten grundligt! Sen blir det dans till kvällen... :-D

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0