Filosoferar för mycket...

Har på tok för mycket idéer och viljor i livet så jag kan bli knäpp på mig själv ibland, så nu när jag kommit dit är det dags att varva ner igen!! Tänk att två dagar på jobbet efter en sån otroligt mysig och trevlig helg nere i Uppsala kan speeda upp en så här... :-/ Tur att jag känner av när det är dags att lägga ner i alla fall! Annars hade jag nog sprungit in i väggen igen för länge sen... igen...
Och just nu undrar jag varför jag gav mig in på att göra allting som ska till i sovrummet alldeles själv för!! Eeh... Just ja... Ekonomi hette det tydligen... Dom pengar jag kommer lägga totalt på att inreda sovrummet nu är nog bara 1/25-del av vad jag skulle behövt betala för måttanpassade möbler nyproducerade, så det är tur att man har snickerifingrarna i generna... Målat sista omgången på gavlarna nu så imorn så blir det sista utsågningen av delarna till rackarna och skrivbordsförvaringen så jag kan börja måla på dem oxå innan det är dags att montera ihop allt! Segt bara att färgen man valt måste torka 12 timmar innan övermålning, men det är inget att göra åt nu. Bara att bita ihop och låta tiden gå...
Hudikmaran till helgen nu! Ska bo med Karin hos nån Kalle någonstans utanför stan?! Åhej vilken koll man hade för tillfället... :-S Men det löser sig! Tur att jag gillar att ta saker för vad dom är i sånna situationer, bara jag får ha det trevligt, umgås med roligt folk, dansa och må bra så löser sig resten!
Undrar hur det gick för chefen idag egentligen?! Ska verkligen bli intressant att se hur det gick med upphandlingen han var med på, det skulle öppna för väldigt intressanta möjligheter i så fall... :-)
Nej, dags att fortsätta stöka i hålan!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ibland måste man stanna upp o inte köra på full gas hela tiden. Hälsa ÄR viktigast ;)

Kul att du oxå ska till Hudik....hoppas på ngn dans med dig då ;)

Kram på dej o va rädd om dig

2009-10-21 @ 08:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0