Målar mig mot mina mål...

...för stunden med pensel, roller och svart färg! Kanske inte den muntraste men ska man ha ett sovrum i mörkvinrött, svart och vitt så blir det så... ;-)
Förvirrande dag AB!! Allt har bara varit så konstigt som det kan bli...
Larmjobb på morgonen som egentligen inte var nå jobb. 1,5 timmes felsökande utan att det var nå fel... *suck* Sedan lyckades växellådan börja protestera på väg mot Hudik, men det löste sig efter ett tag. Trodde jag ja... FYRA gånger idag har jag fått koppla bort batteriet för att nollställa datorn till automatlådan!! Roligare saker kan man ha för sig. Och till råga på allt så "råkade" en medelålders förvirrad stroppkärring köra in i bakhjulet på mig för att hon inte såg mig, och dessutom hade väjningsplikt... Grattis! Som tur var så hade jag vittnen i form av hela Hudiksvalls Tingshus som bevittnat alltihopa så jag klarade mig undan anmärkningsfritt! Även om hon ringde polisen och skulle sätta dit mig för vårdslös körning så lyckades hon inte så bra, första gången jag sett poliser skratta så innerligt åt denna lilla galna kvinna som var helt rabiat vansinnig! :-D Som tur var hände ingenting med firmabilen, bara en lackskada på fälgen jämfört med hennes front som verkade vara gjort av kartong eller nå liknande... :-S
Så nu har man hunnit komma hem, duscha, ringa några välbehövliga samtal, ätit middag, målat två delar till nya sänggaveln och sågat upp det sista till kontorsmöbeln! Så nu får det vara bra för ikväll... :-)
LÄNGTAR TILLS IMORGON EFTERMIDDAG!! Så man får glömma veckans elände och misär med lite mys igen... :-D
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0