Underlureligt...

...hur kostiga vissa nätter är!
Somnade som en stock igår direkt när jag pratat klart med Karin i telefon strax innan midnatt. Vaknade sen kl halv 2 och har sen dess somnat, vaknat, somnat, vaknat, somnat, vaknat... *suck* Till slut orkade jag inte mer så jag gick upp kl 5 och började pyssla vidare lite med det jag inte orkade igår, typ diska och gå ut med alla sopor som jag samlat på mig när jag snickrat och rensat i flyttkartongerna. Så nu sitter jag här med en kaffemugg och frukostmackan i högsta hugg, redo för ännu en slitig dag på jobbet...
Hoppas verkligen Karin kommer ikväll så vi hinner umgås lite mer innan kaoset bryter ut fram till nyår. Visserligen ska vi umgås hela helgen men varje stund räknas nu känns det som i och med att jag är upptagen varje helg framöver ända till den 19:e december, då det är dags för kryssning! Sen är hektiska julhelgen och syrrans inflytt i mellandagarna på schemat innan det är dags för en mysig LEDIG nyårsafton! Har ingen aning om vad det blir av då men bara jag får vara med min ängel så är jag nöjd... <3
Alfta som gäller idag då! Hoppas verkligen jag blir klar så jag slipper åka upp dit imorgon igen, och att jag blir klar i någorlunda vettig tid så jag kan åka hem och ta hjälp av pappa så fort som möjligt med det sista till sovrummet... Nu är i alla fall sänggaveln uppe!! :-D Lite vaddering av gaveln och målning av sänborden kvar bara, plus lite andra textiljobb och utbyten, så är det klart sen! Och kontoret/studion lär nog inte vara några större problem det heller, bara jag får måla och låta färgen torka i lugn och ro så går det snabbt sen när allt ska skruvas ihop!
Dagens bravader:
Så här kommer det se ut ungefär, lite som saknas bara men det blir nog bra i slutändan... :-)
Undrar när jag ska få tid att åka ner till Tierp?! Aja det löser sig...
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0